Top 3 lucruri pe care trebuie sa le faci pentru SIGURANTA angajatilor tai

Voteaza acest articol

Indiferent de domeniul in care activeaza o companie, crearea unui mediu de lucru sigur este una dintre cele mai importante sarcini pentru managerul acesteia. De asemenea, un loc de munca ce garanteaza toate conditiile de siguranta permite angajatilor sa isi desfasoare activitatea cu succes, fara sa aiba motive de ingrijorare pentru propria lor securitate.

Iata 3 lucruri pe care trebuie sa le faci pentru SIGURANTA angajatilor:

  1. Analizeaza factorii de risc

Primul lucru pe care trebuie sa il faci pentru a le garanta angajatilor tai un mediu de lucru cat mai sigur este acela de a analiza toti factorii care i-ar putea pune in pericol, indiferent de natura acestora. Totusi, acest procedeu este unul complex si necesita o echipa avizata, capabila sa evalueze toate pericolele, vulnerabilitatile si amenintarile, dar si sa stabileasca cele mai potrivite masuri de control pentru fiecare situatie in parte. In acest sens, poti opta pentru serviciile de analiza de risc de la Tim Service, o companie specializata in servicii integrate de securitate. In mod cert, daca vei tine cont de acest lucru, vei reusi sa gasesti cele mai bune solutii de securitate pentru compania ta si, implicit, sa oferi personalului siguranta de care are nevoie.

Informatii recente:  Bine de stiut atunci cand achizitionezi un aparat de aer conditionat

  1. Instaleaza sisteme de securitate

sisteme-de-securitate

Un alt aspect pe care trebuie sa il ai in vedere pentru a le putea oferi toate conditiile de siguranta angajatilor tai consta in instalarea unor sisteme de securitate. In primul rand, sistemele de supraveghere profesionale au un rol important in descurajarea infractorilor, intrucat ii pot intimida considerabil pe acestia. In al doilea rand, un astfel de sistem contribuie decisiv la prinderea unui intrus sau la stabilirea vinovatilor in cazul unui eveniment neplacut. Mai mult decat atat, camerele de supraveghere si, in general, sistemele de securitate, le pot oferi sentimentul de siguranta angajatilor tai. Pentru a face cea mai buna alegere cu privire la acest subiect, acceseaza site-ul http://tim.services/ si apeleaza la ajutorul unor profesionisti. In mod sigur, daca vei pune in practica si acest sfat, vei reusi sa reduci si chiar sa eviti incidentele si, in acelasi timp, sa creezi un mediu sigur pentru angajatii tai.

Informatii recente:  Achizitionati garsoniere noi in Bucuresti de la PremierImobiliare.ro prin programul Prima Casa

  1. Intocmeste un plan de urgenta

Bineinteles, pentru a le putea oferi angajatilor un mediu sigur in care sa isi desfasoare activitatea este esential sa intocmesti un plan de urgenta. Pentru a avea garantia ca planul de actiune pe care il creezi pentru cazurile de urgenta chiar functioneaza, ia in considerare evenimentele care ar putea avea loc in compania ta, dar si realele amenintari la siguranta personalului. Apoi, asigura-te ca fiecare angajat in parte intelege ce are de facut atunci cand exista o criza. Mai mult decat atat, ai grija ca planul de actiune sa fie scris si inclus in manualul de proceduri, dar si sa il pui in practica, prin intermediul simularilor. Cu certitudine, daca vei tine cont si de acest lucru, vei fi capabil sa le asiguri celor din subordinea ta toate conditiile de siguranta.

Informatii recente:  NOUTATI IMOBILIARE: Afla ce preturi se practica la apartamente in 2018!

Asadar, acestea sunt cele mai importante trei lucruri pe care trebuie sa le faci, astfel incat intreaga ta companie, in special angajatii, sa fie in siguranta.


 

Niciun Comentariu

Nu se pot posta comentarii