Stiri

Până în anul 2025, 95% dintre interacțiunile cu clienții vor fi susținute de tehnologii de tip inteligență artificială – despre viteza avansului tehnologic, imperativul de a fi la curent cu schimbările și rolul oamenilor în acest context, la Customer Care Conference & Expo 2018

Pe 18 și 19 aprilie, la Biavati Events București, a avut loc Customer Care Conference & Expo, cea mai importantă conferință de acest tip din Europa de Est. Conferința a reunit peste 250 de specialiști în domeniul contact centerelor, atât de pe plan local cât și internațional, din domenii precum: Business Process Outsourcing, Shared Services, Telecomunicații, Finanțe & Bănci, Asigurări, IT&C, Retail, FMCG etc.

 

Principalele subiecte aduse în discuție în cadrul evenimentului organizat de Conference Arena, parte a Marketing Insiders Group, au fost: trendurile tehnologice și impactul lor asupra business-ului, schimbarea preferințelor de comunicare, cu focus pe rețelele de socializare, gestionarea Big Data, rolul machine learning și al inteligenței artificiale în contact centere și modul în care toate acestea influențează business-ul și oamenii care îl pun în mișcare. Nu în ultimul rând, felul în care toate acestea setează noi standarde de interacțiune cu clienții.

 

Concluziile celor două zile de conferință au fost: imperativul înțelegerii rolului noilor tehnologii și necesitatea integrării lor în planul strategic de dezvoltare al business-ului, importanța comunicării în tot acest context, investiția în customer experience și în customer centricity și, nu în ultimul rând, investiția în oameni. Pentru că tehnologiile eficientizează timpii și costurile, însă nu înlocuiesc oamenii, ci le formează noi skill-uri.

 

Speakerii acestei ediții au fost:

 

  • Apostolos Kemos, Sales Director @Genesys
  • Heidi Butler, Regional Manager, Eastern Europe @Plantronics.
  • Dan Mazilu, Owner Mediatel DATA și Simona Botner, Project Manager
  • Georgeta Diaconu, Finance Director @Federal-Mogul Motorparts
  • David Engel, CEO Romania @One Smart Star
  • Vlad Iliescu, Machine Learning Consultant, @Strongbytes
  • Razvan Atim, Sales Director @UiPath
  • Cristiana Ciucă, Innovation Project Manager @Societe Generale European Business Services și Dragoș Gavrilescu, Co-Founder al Design Thinking Society
  • Tvrtko Stosic, Contact Center Consultant @Avaya EMEA
  • Martijn Geerling, Associate Principal, Global Practice Leader GBS Advisory Program @The Hackett Group GmbH
  • Oana Munteanu, Senior Manager @PwC Romania
  • Delia Iliașa, Commercial Director @Medicover Romania

 

În cadrul Customer Care Conference & Expo a avut loc și lansarea celui de-al treilea număr al revistei Contact Center Magazine, singura revistă românească dedicată profesioniștilor care activează în domeniul customer care/contact center/outsourcing, pe care o puteți citi și în varianta online aici: http://www.contactcentermagazine.ro/

Partenerii care au susținut Customer Care Conference & Expo sunt: Plantronics, ABN Systems International – Platinum Partners, Urgent Cargus, Mediatel Data – Gold Partners, Intrarom, Genesys, Avaya, Geomant – Silver Partners, Teleperformance Romania, Optima Solutions Services – Supporting Partners, DHL International Romania – Logistic Partner și Coca Cola HBC Romania – Partner.

 

Parteneri media: Agora, Jurnalul de Afaceri, Universitatea Alternativă, Learning Network, AdHugger, Financiarul.ro, News25, Iqool, Contact Center Magazine.

 

 

Albumul foto și postările din timpul evenimentului le puteți viziona aici:

https://www.facebook.com/ConferenceArena/

 

 

Mai multe informații despre evenimentele viitoare, oportunități de parteneriere cu evenimentele din seria Customer Care și condiții de participare la acestea puteți obține de la:

 

Contact:

LAURA GALOȘ | Project Manager

Email: laura.galos@conference-arena.com

Mobil: 0723 833 333

Strada Popa Savu 77, 011432, Sector 1, București Telefon: +40 21 411 44 20

 

 

 

Despre Conference Arena, parte din  Marketing Insiders Group

Customer Care Conference & Expo | Customer Care HUB | Romanian Contact Center Awards | Mobile Advertising Congress | European BPO Forum| Customer Experience Forum | Enlightening | Design Thinking Forum

 

Alegeți să evoluați și să vă dezvoltați constant prin intermediul experților dedicați ai Conference Arena. Având peste 200 de conferințe în portofoliu, dezvoltăm și punem în aplicare în permanență noi soluții pentru conferințe locale și internaționale în multiple domenii de business: customer care, customer experience, customer care technology, mobile advertising etc.

Aflați mai multe vizitând: http://www.conference-arena.com/

 

Romanian Contact Center Awards 2018 – Gala care premiază cei mai buni oameni din industria de Contact Center

Pe 19 aprilie 2018, la Biavati Events București, a avut loc cea de-a 10-a ediție de decernare a premiilor Romanian Contact Center Awards.

Romanian Contact Center Awards, singurul eveniment de acest tip din România, organizat de Marketing Insiders Group și de revista Contact Center Magazine, premiază cei mai buni oameni din industria de contact center, o industrie care setează standarde de comunicare și de respect față de clienți, care susține multe arii de business și aduce multiple beneficii.

Competiția, în care s-au înscris participanți pentru peste 30 de categorii, a durat șase săptămâni și a constat în rezolvarea unor chestionare de specialitate, vizite la sediul centrelor de contact și susținerea unui interviu în fața unui juriu format din experți care activează în industria contact centerelor.

Membrii juriului au fost:

  • Mădălina Vilău – Managing Director, Marketing Insiders Group
  • Martijn Geerling – Associate Principal, Global Practice Leader GBS Advisory Program, Hackett Group
  • Mădălina Uceanu – Senior HR & Executive Search Consultant, Career Coach;
  • Aneta Dan – Consultant Contact Center&BPO Industry
  • Manfred Stockmann – Specialist for Personal and Service Excellence C.M.B.S. Change Management, Beratung and Coaching

Evenimentul a fost moderat de Oana Radu, Consilier în carieră, Speaker și Trainer.

 

Aflați cine sunt câștigătorii ediției aniversare de 10 ani, accesând link-ul de mai jos:

http://contactcentermagazine.ro/news-posts/romanian-contact-center-awards-2018-gala-care-premiaza-cei-mai-buni-oameni-din-industria-de-contact-center/

 

Albumul foto îl puteți viziona aici:

https://www.facebook.com/RomanianContactCenterAwards/

Partener media: Contact Center Magazine.

Mai multe informații despre evenimentele viitoare și condiții de participare la acestea puteți obține de la:

Contact:

LAURA GALOȘ | Project Manager

Email: laura.galos@conference-arena.com

Mobil: 0723 833 333

Strada Popa Savu 77, 011432, Sector 1, București Telefon: +40 21 411 44 20

 

Despre Marketing Insiders Group

 

Cu peste 40 de branduri internaționale în portofoliu, M.I.G. și-a demonstrat experiența în toate ariile de expertiză din domeniile marketing și Customer Care, din 2004.

  • Echipă multidisciplinară de specialiști
  • Peste 200 de conferințe organizate în arii profesionale dedicate
  • Fondatori ai seriei European BPO Forum, organizată în Viena
  • Fondatori ai Enlightening Leadership School
  • Fondatori ai Asociației Române a Contact Centerelor
  • Fondatori ai Romanian Contact Center Awards
  • Membri ai juriului în cadrul Stevie Award

Aflați mai multe vizitând: http://market-insiders.com/

 

Horoscop Valentine Day 2018: Cum sa te imbraci in functie de ZODIE pentru a atrage iubirea

Combinatia vestimentara aleasa de Ziua Indragostitilor poate influenta norocul zodiei in dragoste. Fiecare zodie este influentata de Ziua Indragostitilor, 14 februarie de energie pozitiva, negativa.

Horoscop Valentine Day 2018 Cum sa te imbraci in functie de ZODIE pentru a atrage iubirea

De Ziua Indragostitilor alege o tinuta seducatoare care sa te faca sa te simti frumoasa.


BERBEC

Pune-ti in valoare feminitatea si protejeaza-te de gelozie cu o rochie sexy si accesorii de culoare violet si vei avea parte de cea mai pasionala noapte de Valentine’s Day.

TAUR

Sanse maxime ca iubitul sa se indragosteasca iremediabil daca vei alege o vestimentatie mai indrazneata, in combinatia ultra violet cu crem. Bijuteriile cu pietre din citrin te vor proteja de certuri pe teme sexuale.

GEMENI

Cucereste-ti iubitul cu o rochie fascinanta de culoare verde smarald, prin care sa atragi mai mult romantism si erotism in relatie. Accesoriile aurii sau argintii te vor face irezistibila.

RAC

Potenteaza energia iubirii cu o rochie ultra feminina din saten de culoare alba. Pantofii ar trebui sa fie din lac, de culoare neagra si sa aiba tocul cat mai inalt, pentru a satisface nivelul asteptarilor iubitului.

LEU

Cu orice pret trebuie sa fii sexy. O rochie in stil glamour, cu paiete argintii, accesorizata cu bijuterii elegante, cu pietre de culoare turcoaz, te vor transforma intr-o diva fascinanta si vor elimina energia plictiselii.

FECIOARA

Gelozia poate fi evitata cu o tinuta de culoare aurie, argintie. Fii cat mai misterioasa pentru a-l incita pe iubit. Foloseste accesorii de culoare bleumarin, neagra, pentru a avea parte de o noapte pasionala si a elimina plafonarea.

BALANTA

Fii cat mai misterioasa cu o rochie de culoare bleumarin, la care sa adaugi accesorii si pantofi argintii. Astfel, vei cuceri inima celui ales, care te va diviniza toata noaptea.

SCORPION

Fii seducatoare pentru iubitul tau cu o rochie in combinatia negru cu turcoaz, accesorizata cu bijuterii extravagante argintii. Totusi, nu exagera cu opulenta, pentru a nu transforma seara intr-o lupta de orgolii.

SAGETATOR

Exista riscul de a atrage energie negativa in cuplu, iar pentru a te proteja de tradari in dragoste, alege o rochie eleganta in combinatia negru cu argintiu, care sa iti acopere umerii.

CAPRICORN

Surprinde-ti partenerul cu o rochie eleganta de culoare grena si vei scapa de certuri si infidelitate. Accesoriile luxoase de culoare argintie te vor transforma intr-o femeie de admirat.

VARSATOR

Alege o tinuta sofisticata, care sa-ti amplifice pasionalitatea si sa-ti dea un plus de sarm. Ti se potrivesc accesoriile aurii, asortate cu o rochie din catifea de culoare rosie, pentru a reusi sa-ti indeplinesti unele fantezii sexuale.

PESTI

Dragostea va fi infloritoare daca vei adauga la garderoba ta o rochie splendida din tul, in combinatia negru cu auriu. Accesoriile trebuie sa fie cu pietre de culoare neagra, pentru ca aparitia ta sa nu starneaca barfe.

Cand alegi tinuta vestimentara pentru Ziua Indragostitilor 2018, tine cont si de ceea ce ti se potriveste in functie de zodie si nu doar de ceea ce este la moda.

Sursa de informare este zodiacool

Companiile smart anticipă nevoile și așteptările clienților. Află cum, la Customer Care Conference & Expo, cel mai important eveniment de profil din Europa de Est, pe 5 și 6 aprilie, București

Pe 5 și 6 aprilie, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, va avea loc cea de-a 14-a ediție a Customer Care Conference & Expo, cea mai mare conferință de acest tip din Europa de Est.

Specialiștii din domeniul customer care sunt invitați la o nouă dezbatere centrată pe satisfacția clientului, pe recrutarea, pregătirea și fidelizarea angajaților.

Pe 5 și 6 aprilie sunt așteptați peste 200 de specialiști în customer care, atât de pe plan local cât și internațional, din domenii precum: BPO, Telecomunicații, Finanțe & Bănci, Asigurări, IT&C, Retail, FMCG, Publicitate și Media, HR etc.

 

În ultimii ani, Romania a devenit o destinație de outsource targetată și aleasă de foarte multe companii. Motivele? Angajații care dețin competențe lingvistice de înaltă calitate, stabilitatea financiară și socială, performanțele naționale ale vitezei internetului, care ne-au făcut celebri la nivel global și care aduc beneficii extraordinare companiilor, cu precădere jucătorilor din domeniile IT&C și Hi-Tech.

În prezent, peste 60.000 de români sunt angajați în domeniul business service, ceea ce reprezintă 1.9 % din populația angajată a țării noastre, iar numărul este estimat să crească la 120.000-150.000 în următorii 5 ani, pentru a susține dezvoltarea acestui sector (potrivit: http://www.absl.ro)

Angajații români își cultivă și explorează atât competențele tehnice cât și cele din zona soft skills, manifestând interes și deschidere față de cultura organizațională, multiculturalitate și implicându-se activ in dezvoltarea businessului prin intermediul propunerilor inovatoare.

 

Toate acestea creează și facilitează condițiile necesare pentru a crea excelență în domeniul customer care și customer experience.

 

Cea de-a 14-a ediție a Customer Care Conference & Expo aduce în discuție implicarea și motivarea angajaților, ca element vital în asigurarea unor servicii desăvârșite pentru clienți, precum și schimbarea de perspectivă care determină transformarea customer care în customer experience.

Prezentările acestei ediții au în vedere subiecte precum:

  • Programele de training ca instrumente esențiale în loializarea angajaților
  • Stadii de maturitate ale centrelor de contact
    ● Rolul Customer Care în procesul de Customer Journey
    ● Omni-Channel și Customer Service
    ● Customer Experience – experiențe unice și servicii de cea mai înaltă calitate

Speakerii care au confirmat participarea sunt:

 

  • Karine Doret – Head of Customer Experience, Orange Romania
  • Andreas Fleschurz – Owner & Director, Wir Kunde
  • Dan Mazilu – Owner, Mediatel Data
  • Viorel Panaite – Managing Partner, Human Invest & Ken Blanchard Romania
  • Michele Garssi – General Director, Enel Energie & Enel Energie Muntenia
  • David Hicks – Founder, Tribe CX
  • Oana RaduChief Happiness Officer

 

Partenerii care susțin Customer Care Conference & Expo sunt: Mediatel Data – Silver Partner, Wir Kunde – Supporting Partner, Human Invest – Strategic Partner, Customer Service Expert – Strategic Partner, DHL – Logistic Partner, Lufthansa – Airline Partner, Coca-Cola Hellenic Romania, Intrarom, Genesys, Optima Solutions, Teleperformance, Mellon Romania – Partners.

Parteneri media: AdHugger, Marketing Portal, Manager.ro, Doing Business.

 

Pentru înscrieri și pentru a afla mai multe informații despre eveniment vă invităm să accesați:

http://www.conference-arena.com/customer-care-conference

Link-ul de Facebook al evenimentului:

https://www.facebook.com/events/281445655609870/

 

Contact | LAURA GALOȘ | Project Manager

Email: laura.galos@conference-arena.com | Mobil: 0723 833 333
Strada Popa Savu 77, 011432, Sector 1, București

Telefon: +40 21 411 44 20

 

 

 

 

Despre Conference Arena, parte din Marketing Insiders Group

Customer Care Conference & Expo | Contact Center Awards | Mobile Advertising Congress | European BPO Forum| Fraud Management & Operational Risk | Customer Experience and Retail Days | Enlightening

Alegeți să evoluați și să vă dezvoltați constant prin intermediul experților dedicați ai Conference Arena. Dezvoltăm și punem în aplicare în permanență noi soluții pentru conferințe locale și internaționale în multiple domenii de business: customer care, customer experience, customer care technology, debt collection & credit risk, fraud management, mobile advertising etc.
Aflați mai multe vizitând: http://www.conference-arena.com/

O campanie pentru Yves Saint Laurent, acuzată în Franța că dă o imagine degradantă femeii

O campanie de publicitate pentru celebra casă de modă Yves Saint Laurent în care sunt prezentate manechine filiforme în poziții lascive a suscitat reacții scandalizate în Franța, fiind lansate apeluri la interzicerea ei, relatează AFP. Într-una dintre aceste imagini, o femeie apare cu picioarele desfăcute, cu tocuri și colanți din plasă. Într-o altă imagine, o femeie foarte slabă, pe patine cu rotile, este așezată pe un taburet într-o poziție considerată explicită.

Cu câteva zile înainte de 8 martie, Ziua internațională a femeii, a fost declanșată pe Twitter o campanie cu hashtag-ul #YSL Retire Ta Pub Dégradante. Autoritatea de reglementare în publicitate a apreciat luni că aceste afișe reprezintă “o problemă incontestabilă”, iar juriul său de deontologie va lua vineri o decizie în privința acestei campanii, a declarat pentru AFP Stéphane Martin, directorul său general.

Imagini pentru Yves Saint Laurent

Autoritatea a primit pe site-ul său “circa 50 de plângeri pentru motive multiple” — “imagini degradante”, “transformarea femeii într-un obiect” și chiar “incitare la viol”, a enumerat el. “Transformarea femeii într-o ființă inferioară (…) femeia ofertă… iată varietatea de imagini la care trimite acest tip de campanie publicul tânăr, care este mai fragil”, a estimat Stéphane Martin. “Nu sunt sigur că toate femeile cliente vor să fie asociate cu aceste imagini”, a adăugat el.

Casa Yves Saint Laurent, contactată de AFP, nu a dorit să comenteze. Raphaelle Rémy-Leleu, purtătoare de cuvânt a asociației “Osez le Féminisme”, a declarat că “această campanie prezintă toate caracteristicile unei publicități sexiste: hipersexualizare, reducerea femeii la un obiect, poziții de supunere… Este foarte violent din punct de vedere simbolic.” “Cum mai poate crede astăzi cineva că se va putea vine așa ceva? Mă întreb dacă nu e cumva intenționat, în ideea de a crea un ‘bad buzz’ pentru ca să vorbim de ei”, a subliniat Raphaelle Rémy-Leleu, îngrijorată de tendință de utilizare a femeii într-un context pornografic în publicitate.

Imagini pentru Yves Saint Laurent

Asociația a primit numeroase plângeri împotriva mărcii, al cărui director artistic este din 2016 tânărul creator belgian Anthony Vaccarello. În prima sa defilare pentru această marcă de la sfârșitul lui septembrie 2016, acest creator de modă a adus o tușă “noir” și sexi creațiilor sale, cu decolteuri îndrăznețe, materiale transparente și dantele care lasă să se vadă sânii, conform Agerpres. În 2015, o reclamă a Yves Saint Laurent a fost interzisă în Marea Britanie, unde autoritatea de reglementare în publicitate a considerat că manechinul utilizat era “slab într-o măsură maladivă”.

Soția lui Vasile Turcu face DEZVĂLUIRI din dimineața incidentului

Nimic din comportamentul lui Vasile Turcu nu trăda faptul că vrea să-şi pună capăt zilelor, spune soţia fostului acţionar dinamovist. Femeia le-ar fi spus anchetatorilor că Vasile Turcu s-a purtat normal în dimineaţa acelei zile.Imagini pentru vasile turcu

“S-a purtat normal în acea dimineață, chiar m-a rugat să-i iau niște fructe”, le-ar fi declarat şocată soţia lui Vasile Turcu anchetatorilor, potrivit Stirileprotv.ro.

Din păcate, Vasile Turcu a decedat în noaptea de miercuri spre joi, la Spitalul de Urgenţă Floreasca, potrivit Antena3. Poliția Capitalei a confirmat informația.

Românii, printre cei mai ZGÂRCIȚI din Europa la un anumit capitol

Sărbătorile de 1 și 8 martie au revelat un detaliu care nu ne face cinste. Românii oferă flori din obligaţie, nu de plăcere. În plus, cel mai des o fac în prima săptămână a lunii martie, potrivit patronilor de florării. Aproape jumătate din totalul vânzărilor se fac în această perioadă. Ceea ce înseamnă șapte milioane de flori oferite de Mărţişor şi de Ziua femeii. Acest lucru denotă că românii sunt printre cei mai zgârciţi europeni, când vine vorba de florile oferite în dar. Cheltuim, în medie, șase euro pe an. Mai strânşi la pungă decât noi sunt doar ruşii şi ucrainienii, anunță Digi24.ro.Imagini pentru man with money

Zilele acestea este agitaţie mare în florării. E de-nţeles de ce comercianţii muncesc de dimineaţă până seara: într-o singură săptămână, vând aproape jumătate din cât vând tot anul.

Marius Dosinescu şi-a deschis o florărie online în 2003. Afacerea a crescut an de an şi este acum florăria cu cele mai mari vânzări pe internet din România. În medie, buchetele pe care le vinde costă 200 de lei. În prima săptămână din martie, câştigul nu vine din valoarea buchetelor, ci din volumul uriaş al vânzărilor.

“În România, florile se cumpără doar din obligație, nu se cumpără din plăcere, nu se cumpără că cineva își dorește un buchet de flori pe masă”, a explicat Mihaela Ghinea, importator de flori.

Florile sunt o afacere de aproape 25 de milioane de euro anual. Cea mai mare parte din bani nu rămâne, însă, în ţară.

Suprafaţa de sere din România s-a redus la jumătate numai în ultimii zece ani. Acesta este şi motivul pentru care 80% din florile vândute în ţara noastră sunt din import. În plus şi producţia autohtoană este extrem de limitată.

Documente secrete ale Pentagonului, ‘puse’ într-un film de Spielberg, Meryl Streep şi Tom Hanks

Regizorul Steven Spielberg va face un film în care vor juca Meryl Streep şi Tom Hanks despre scurgerea şi publicarea aşa numitelor “Pentagon Papers”, a informat site-ul de specialitate Deadline, citat de EFE.

Imagini pentru pentagon

Având titlul ‘The Post’, filmul se axează asupra rolului ziarului The Washington Post care în 1971 a dezvăluit o serie de documente secrete ale Pentagonului cu privire la Războiul din Vietnam.

Daniel Ellsberg, analistul la Pentagon, a fost cel care a furnizat aceste documente care prezentau înşelăciunile succesive ale guvernului SUA cu privire la acest conflict. Pe lângă consecinţele politice ale acestei publicări, documentele de la Pentagon au provocat o dezbatere privind libertatea presei care a ajuns până la Curtea Supremă a SUA.

În aşteptarea perfectării negocierilor, totul arată că Tom Hanks îl va interpreta pe directorul ziarului The Washington Post, Ben Bradlee, în timp ce Meryl Streep o va juca pe proprietara ziarului, Katharine Graham. Este vorba de o nouă colaborare între Spielberg şi Hanks, după ce au mai lucrat împreună la filme precum ‘Saving Private Ryan’ (1998) sau ‘Bridge of Spies’ (2015), anunță Agerpres.Imagini pentru pentagon

După lansarea în 2016 a filmului pentru copii ‘The BFG’, Spielberg are în perspectivă un lungmetraj SF ‘Ready Player One’; o dramă istorică, ‘The Kidnapping of Edgardo Mortara’, cu actorul guatemalez Oscar Isaac ca protagonist; şi cea de-a cincea parte a seriei de aventuri ‘Indiana Jones’, cu Harrison Ford din nou ca vedetă.

Dezvăluiri TERIFIANTE în urma lansării rachetelor: Ce obiective vrea să LOVEASCĂ Phenian-ul

Tirul efectuat de Coreea de Nord luni cu patru rachete balistice în direcţia Japoniei a fost un exerciţiu în vederea lovirii bazelor americane în Japonia, în caz de necesitate, a anunţat agenţia oficială de presă nord-coreeană KCNA, citată de AFP.

Imagini pentru Kim Jong-Un

Şeful statului nord-coreean Kim Jong-Un a supervizat personal acest tir de încercare efectuat de o unitate de artilerie şi a ordonat el însuşi declanşarea acestuia, a adăugat KCNA, potrivit căreia obiectivul exerciţiului a fost antrenamentul pentru “lovirea eventuală a bazelor forţelor imperialiste americane de agresiune în Japonia”.

Unitatea de artilerie mobilizată pentru acest tir, Hwasong,”are ca obiectiv să lovească bazele militare ale agresorului imperialist american în Japonia în caz de necesitate”, a insistat KCNA.

Potrivit agenţiei de presă nord-coreene, Kim a descris cele patru rachete ca fiind “atât de precise încât semănau cu avioane care fac acrobaţii aeriene în formaţie”.

Trei dintre cele patru rachete lansate luni au căzut în apele teritoriale japoneze. În urma acestor tiruri, Japonia şi SUA au cerut o reuniune de urgenţă a Consiliului de Securitate al ONU, programată pentru miercuri.

Rezoluţiile Consiliului interzic în mod normal Coreii de Nord orice utilizare a tehnologiei rachetelor balistice. Dar cele şase valuri de sancţiuni aplicate de ONU de la primul test nuclear nord-coreean în 2006 nu au avut niciun efect asupra hotărârii regimului de la Phenian de a se dota cu ceea ce el califică drept arme defensive.

Pe Twitter, ambasadoarea SUA la ONU, Nikki Haley, a repetat că lumea “nu va autoriza” Coreea de Nord să continue să meargă “pe această cale destructivă”.

Aceste tiruri de rachete de luni par să fie un răspuns al Phenianului la începerea manevrelor militare anuale ale Coreii de Sud şi ale SUA săptămâna trecută, comentează AFP.

Kim Jong-Un ceruse atunci forţelor sale armate “să fie în alertă maximă în faţa situaţiei dramatice în curs, în care un război adevărat poate izbucni în orice moment”, potrivit KCNA, citat Agerpres.

Liderul de la Phenian insistase ca trupele sale să fie pregătite “să reacţioneze rapid, să ocupe poziţie de lovire cu scopul de a putea deschide focul şi să anihileze inamicii de îndată ce un ordin în acest sens ar fi dat de Comitetul Central al Partidului”, conform KCNA.

Adele a MĂRTURISIT în timpul unui concert că s-a căsătorit – VIDEO

Cântăreața britanică Adele a făcut o mărturisire duminică în timpul unui concert la Brisbane, în Australia, confirmând că s-a măritat, punând astfel capăt speculațiilor pe această temă, relatează AFP.Imagini pentru adele 2017

Cunoscută pentru cântecele sale melancolice vorbind adesea despre despărțiri, Adele formează de mult timp un cuplu cu Simon Konecki, un fost finanțist care a fondat o organizație caritabilă, drop4drop, pentru a promova accesul la apa potabilă în întreaga lumea. Ei au un băiețel împreună, Angelo, în vârstă de patru ani.

Dar Adele, 28 de ani, a fost întotdeauna evazivă pe tema căsătoriei cu partenerul său pentru a-și proteja viața privată.

În momentul în care se pregătea să interpreteze hitul său ‘Someone like you’ (2011) — care evocă suferința din dragoste — Adele a declarat că este “un sentiment minunat când începi să te îndrăgostești de cineva”.Imagini pentru adele 2017

“Sunt dependentă de acest sentiment. Desigur nu voi mai putea cunoaște acest sentiment deoarece acum sunt măritată”. a mărturisit ea, potrivit unui clip postat de un spectator pe internet, anunță Agerpres.

Câțiva fani mai atenți au auzit deja această mărturisire cu prilejul ceremoniei premiilor Grammy din Los Angeles, când cântăreața a mulțumit “soțului și fiului meu”.

Însă purtătorul ei de cuvânt a refuzat atunci să confirme că Adele a mărturisit că este căsătorită.