Până în anul 2025, 95% dintre interacțiunile cu clienții vor fi susținute de tehnologii de tip inteligență artificială – despre viteza avansului tehnologic, imperativul de a fi la curent cu schimbările și rolul oamenilor în acest context, la Customer Care Conference & Expo 2018

Voteaza acest articol

Pe 18 și 19 aprilie, la Biavati Events București, a avut loc Customer Care Conference & Expo, cea mai importantă conferință de acest tip din Europa de Est. Conferința a reunit peste 250 de specialiști în domeniul contact centerelor, atât de pe plan local cât și internațional, din domenii precum: Business Process Outsourcing, Shared Services, Telecomunicații, Finanțe & Bănci, Asigurări, IT&C, Retail, FMCG etc.

 

Principalele subiecte aduse în discuție în cadrul evenimentului organizat de Conference Arena, parte a Marketing Insiders Group, au fost: trendurile tehnologice și impactul lor asupra business-ului, schimbarea preferințelor de comunicare, cu focus pe rețelele de socializare, gestionarea Big Data, rolul machine learning și al inteligenței artificiale în contact centere și modul în care toate acestea influențează business-ul și oamenii care îl pun în mișcare. Nu în ultimul rând, felul în care toate acestea setează noi standarde de interacțiune cu clienții.

Informatii recente:  Ce se va întâmpla cu mașinile implicate în accidente

 

Concluziile celor două zile de conferință au fost: imperativul înțelegerii rolului noilor tehnologii și necesitatea integrării lor în planul strategic de dezvoltare al business-ului, importanța comunicării în tot acest context, investiția în customer experience și în customer centricity și, nu în ultimul rând, investiția în oameni. Pentru că tehnologiile eficientizează timpii și costurile, însă nu înlocuiesc oamenii, ci le formează noi skill-uri.

 

Speakerii acestei ediții au fost:

 

  • Apostolos Kemos, Sales Director @Genesys
  • Heidi Butler, Regional Manager, Eastern Europe @Plantronics.
  • Dan Mazilu, Owner Mediatel DATA și Simona Botner, Project Manager
  • Georgeta Diaconu, Finance Director @Federal-Mogul Motorparts
  • David Engel, CEO Romania @One Smart Star
  • Vlad Iliescu, Machine Learning Consultant, @Strongbytes
  • Razvan Atim, Sales Director @UiPath
  • Cristiana Ciucă, Innovation Project Manager @Societe Generale European Business Services și Dragoș Gavrilescu, Co-Founder al Design Thinking Society
  • Tvrtko Stosic, Contact Center Consultant @Avaya EMEA
  • Martijn Geerling, Associate Principal, Global Practice Leader GBS Advisory Program @The Hackett Group GmbH
  • Oana Munteanu, Senior Manager @PwC Romania
  • Delia Iliașa, Commercial Director @Medicover Romania
Informatii recente:  John Kerry cere prelungirea armistiţiului de 72 de ore în războiul din Yemen

 

În cadrul Customer Care Conference & Expo a avut loc și lansarea celui de-al treilea număr al revistei Contact Center Magazine, singura revistă românească dedicată profesioniștilor care activează în domeniul customer care/contact center/outsourcing, pe care o puteți citi și în varianta online aici: http://www.contactcentermagazine.ro/

Partenerii care au susținut Customer Care Conference & Expo sunt: Plantronics, ABN Systems International – Platinum Partners, Urgent Cargus, Mediatel Data – Gold Partners, Intrarom, Genesys, Avaya, Geomant – Silver Partners, Teleperformance Romania, Optima Solutions Services – Supporting Partners, DHL International Romania – Logistic Partner și Coca Cola HBC Romania – Partner.

 

Parteneri media: Agora, Jurnalul de Afaceri, Universitatea Alternativă, Learning Network, AdHugger, Financiarul.ro, News25, Iqool, Contact Center Magazine.

 

 

Albumul foto și postările din timpul evenimentului le puteți viziona aici:

Informatii recente:  Fumatul are efecte asupra starilor de anxietate

https://www.facebook.com/ConferenceArena/

 

 

Mai multe informații despre evenimentele viitoare, oportunități de parteneriere cu evenimentele din seria Customer Care și condiții de participare la acestea puteți obține de la:

 

Contact:

LAURA GALOȘ | Project Manager

Email: laura.galos@conference-arena.com

Mobil: 0723 833 333

Strada Popa Savu 77, 011432, Sector 1, București Telefon: +40 21 411 44 20

 

 

 

Despre Conference Arena, parte din  Marketing Insiders Group

Customer Care Conference & Expo | Customer Care HUB | Romanian Contact Center Awards | Mobile Advertising Congress | European BPO Forum| Customer Experience Forum | Enlightening | Design Thinking Forum

 

Alegeți să evoluați și să vă dezvoltați constant prin intermediul experților dedicați ai Conference Arena. Având peste 200 de conferințe în portofoliu, dezvoltăm și punem în aplicare în permanență noi soluții pentru conferințe locale și internaționale în multiple domenii de business: customer care, customer experience, customer care technology, mobile advertising etc.

Aflați mai multe vizitând: http://www.conference-arena.com/

 

Niciun Comentariu

Nu se pot posta comentarii